.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیریت سیم کارت توسط فن آوری اطلاعات

شمال نیوز: فرماندار میاندرود از تهیه و طراحی نرم افزار مدیریت مشخصات سیم کارت ها در کمیته فن آوری اطلاعات فرمانداری این شهرستان خبر داد.

 

ذات ا...زارعی در گفتگو با ایسنا، اظهارداشت:در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با اعتماد بر نیروی جوان و بهره گیری از کار آمدی و هوشمندی آنان کمیته فن آوری اطلاعات شهرستان اقدام موثری در روند انتخابات پیش رو انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه نرم افزاری جهت تسهیل و تسریع برگزاری نرم افزاری انتخابات توسط  کمیته فن آوری اطلاعات طراحی شده است افزود:مودم های Gsm  که ابزار اصلی برگزاری انتخابات الکترونیک است توسط این برنامه مدیریت می شوند.

 

فرماندار میاندرود با اشاره به اینکه پس از تهیه آن ، نرم افزار به استانداری مازندران ارایه شده از آنجا نیز به کمیته فن آوری اطلاعات وزارت کشور ارسال شد گفت:در آنجا نیز طی بررسی کارشناسان IT و فن آوری اطلاعات انتخابات این نرم افزار به کلیه کمیته فن آوری اطلاعات حوزه های انتخاباتی سراسر کشور ارسال شده است.

 

زارعی در توضیح طراحی این نرم افزار اظهار داشت:با توجه به اینکه استخراج و دسترسی به مشخصات مورد نیاز سیم کارت ها و مودم ها عملاً کاری زمانبر بوده است مهندسان کمیته فن آوری اطلاعات این شهرستان طی برنامه نویسی خاصی توانستند سبب تسهیل در انجام این امر شوند.

 

وی با بیان اینکه تنها با یک کلیک تمامی این مشخصات در دسترس کاربر خواهد بود افزود:در نسخه دوم این نرم افزار که در حال تهیه و برنامه نویسی است قابلیت گزارش گیری از مشخصات تمامی سیم کارت ها به همراه کد کشوری،ذخیره به صورت فایل اکسل و همچنین قابلیت چاپ لیست ها افزوده شده است.

 

فرماندار میاندرود ابراز امیدواری کرد که نسخه جدید این نرم افزار طی چند روز آینده به وزارت کشور ارسال خواهد شد. /ف

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.